Tässä on ollut noin puoli vuotta, kun viimeksi kirjoitin mitään. Minulla on ollut paljon kiirettä terveysjuttujen kanssa ja saada kaikki asiat kuntoon. Etenkin Brexit on stressannut paljon.

Mie olen viime aikoina enemmän keskittynyt omiin juttuihin. Olen alkanut tekemään enemmän käsitöitä ja tarkoituksena on saada ainakin osa niistä myytyä. Täällä on suht helppoa tehdä töitä freelancerina ja myydä tekeleitään. Pääasiassa minun pitää ensin ilmoittaa HMRC, eli pääasiassa paikallinen verovirasto, miun muutoksesta tehdä töitä sole trader ja freelancer. Nämä vain tarkoittavat, että teen itselleni töitä freelancerina. Sitten voin aloittaa myymään tekeleitäni! Minun täytyy pitää kirjaa mitä minä myyn, miten paljon menee rahaa materiaaleihin ja ilmoitan nämä ensi vuonna veroilmoituksessa. Tämä on koko homman pelottavin tilanne. Ja täällä verotuskausi on huhtikuusta huhtikuuhun. Tosin jos tekee itse veroilmoituksen, se tarkoittaa, että pitää sitten täyttää se tammikuun loppuun mennessä. Tästä tulee mielenkiintoinen seuraava vaihe elämään!